zondag 7 oktober 2012

Foto's




Vrijdag is een hele vriendelijke meneer internet komen installeren op ons appartementje, waar wij natuurlijk allemaal heel blij mee waren. Nu dat dat geregeld is, wordt het tijd om mijn belofte in te lossen om foto's van het appartementje te plaatsen.

De living

















Mijn kamer



A room with a view - uitzicht vanuit mijn kamer

A room with the same view, maar dan in het donker...






















































We hebben natuurlijk ook een keuken en een badkamer, maar daar heb ik nog geen foto's van, en ik ben nu even te tam om er foto's van te gaan maken...


Ik zal hieronder ook nog wat foto's van onze Sevillatrip van gisteren zetten. Op het programma stonden onder andere la catedral, Real Alcázar (met superchique tuinen), de parasol metropol (en nee, dat verzin ik niet, het heet echt zo), en Parque de España (maar daar heb ik geen foto's van, als je die wil zien moet je op Valerie haar blog kijken).







Real Alcázar de Sevilla, met de supermooie en gigantische tuin:








 De Parasol Metropol, vanwaar je een mooi uitzicht hebt over Sevilla:





En we zijn vandaag ook Huelva zelf eens gaan verkennen:

Vandaag (7 oktober) gemaakt om 18.00uur, niet slecht he

In de haven, uitzicht over de rivier


Vanop een soort voetgangersbrug

En dat was het wel een beetje. Nog één ding: als je vindt dat je recht hebt op een kaartje vanuit Huelva, stuur me dan een mailtje/privébericht op fb met je adres, want ik ken niet veel adressen vanbuiten...


Tot de volgende!

Besos!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten