zondag 20 januari 2013

'Cause you had a bad day...


Vandaag een ongelofelijk baaldagje gehad. Ik heb even op een rijtje gezet wat er allemaal is misgegaan, onvoorstelbaar. Het lijstje met dingen die wel goed gingen vandaag is 3 keer korter…

- Ik sta om 10 uur aan het busstation om naar Sevilla te gaan - geen bussen om 10 uur

- Toch maar al ticketje kopen voor de bus van 11 uur – automaat geeft mijn geld niet terug; 9,5 euro ingeslikt

- Om 11 uur dan toch op de bus naar Sevilla, om mama en Josie op te gaan halen op de luchthaven. Onderweg even de vluchtstatus checken: van “on time”, over “delayed”, naar “cancelled”. Geen bezoek dus…

- Dan maar een ticket terug naar Huelva kopen. Aan het loket toch even vragen of ik een refund kan krijgen voor mijn 9,5€ van ’s morgens, maar “sorry juffrouw, daarvoor moet u in Huelva zijn” – waar de loketten gesloten zijn natuurlijk

- Blijkt dan ook nog eens dat de eerstvolgende bus naar Huelva nog meer dan een uur op zich laat wachten

- Omdat we toch al heel de dag nutteloos bezig zijn, ook maar eens langs het geboekte hotel gaan om de reservatie te cancellen, maar helaas: “probeer vanavond nog maar eens, als we wat meer weten…”

- ’s Avonds een supergezellig avondje gehad – onderweg naar het avondje wel zeiknat geregend

- Voor ik naar huis ging, toch nog maar eens naar het hotel, kijken of ze daar al wat wijzer zijn. Vergeefse moeite, want “de baas is nog niet geweest, en ik kan daar niks over zeggen. Kom morgen nog eens terug”

- Onderweg terug naar het appartement nog wat verder natgeregend, kom je aan je deur: sleutels vergeten. En de roomies hoorden de bel blijkbaar niet.


Sebiet dus maar deur op slot, in mijn bed kruipen, en hopen dat het plafond niet naar beneden valt…

Het rotste van heel deze dag is natuurlijk dat ons ma en Josie niet langs kunnen komen. Ik heb ondertussen wel afgeleerd om te hopen op sneeuw…

Wel wil ik nog even Elien en Gizem bedanken: dames, jullie hebben echt mijn dag gered. Merci voor zowat het enige lichtpuntje vandaag…

1 opmerking:

  1. Oooooh, Nicole!!
    Het was echt met veel plezier gedaan!! :)

    Ik denk dat ik zelf ook bijna in mijn broek heb geplast van het lachen.

    Hopelijk is het woensdag even spetterend! ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen